توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغ‌التحصیلى
میانگین کل
1
كارشناسي روانشناسی بالینی
دانشگاه شاهد
تهران
ایران
1387
18.02
2
کارشناسی ارشد روانستجی
دانشگاه علامه طباطبايي
تهران
ایران
1389
18.25
3
دکتری تخصصی روانسنجی
دانشگاه علامه طباطبايي
تهران
ایران
1393/10/29
18.06
آشنایی با زبان
#
زبان
میزان مهارت ترجمه
میزان مهارت مکالمه
1
انگلیسی
پیشرفته
پیشرفته
مهارت‌های حرفه‌ای
#
عنوان مهارت‌ حرفه‌اى
تاریخ آغاز فعالیت
1
زبان برنامه نویسی C و C ++
2
زبان برنامه نویسی PHP
3
MATLAB
4
پایتون
طرح‌های تحقیقاتی
#
عناوین طرح‌هاى پژوهشى
مجریان
سازمان حامى
محل اجرا
وضعیت طرح
تاریخ تکمیل
1
مطالعه، طراحی و کاربرد روش سنجش انطباقی در سازمان سنجش و آموزش کشور مورد مطالعه: آزمون تولیمو
مریم مقدسین
تکمیل شده
1394
2
Feasibility Study for the Designing and application of Adaptive Testing Methods in Assessment Instruction Organization:TOLIMO
Maryam Mogadesin
تکمیل شده
2016
3
انطباق‌سازی، استانداردسازی و بررسی ویژگی های روانسنجی فرم تجدیدنظر شده ، پرسشنامه سرشت و منش (TCI-R) بر اساس نظریه شخصیت کلونینجر در جمعیت ایرانی
مریم مقدسین
صندوق حمایت از پژوهشگران برتر
تکمیل شده
1403
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
بررسی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه بک نوجوانان
فاطمه حبیبی
2
رابطه سیستم های مغزی رفتاری و اعتیاد به اینترنت با نقش واسطه ای انعطاف پذیری هیجانی و ناایمنی هیجانی
الهه عبودی
3
بررسی ویژگی های روان سنجی آزمون های مجموعه ذهن خوانی چهره صدا کمبریج وذهن خوانی از طریق چشم ها درکودکان مبتلابه اختلال
سهیل گمارآبادی
4
انطباق استاندارد سازی وبررسی ویژگیهای روان سنجی فرم تجدید نظر شده پرسشنامه سرشت براساس نظریه شخصیت کلونینجر درجمعیت ایرانی
محمدحسن چوبین
5
بررسی ارتباط بین هوش کلامی و اختلال اضطراب فراگیر با نقش میانجی‌گری نگرانی، نشخوارفکری، پردازش پس رویدادی و عاطفه مثبت و منفی
بیتا خداوردی زاده
6
بررسی ویژگیهای روان سنجی نسخه فارسی مقیاس سیستم ارزیابی رفتاری کودکان
زهرا مظاهری تهرانی
7
انطباق سازی فرهنگی و اعتبار سنجی برنامه استپ در جمعیت آسیب مغزی تروماتیک لب فرونتال و بررسی اثربخشی آن بر تنظیم هیجان، حل مسئله و بهبود توجه.
سمیرا هادی
8
بررسی رابطه ساختاری افسردگی و اضطراب با علائم adhd بزرگسالی در دانشجویان، با توجه به نقش واسطه گری تنظیم هیجان و نقص انواع توجه
زهرا اجورلو
9
بررسی روابط ساختاری سیستم فعال ساز رفتاری و سیستم بازداری رفتاری با اختلالات برونی سازی و درونی سازی با توجه به نقش میانجی گری کارکردهای اجرایی گرم و سرد
مرتضی پورصادق ولندران
10
بررسی نقش تشخیصی افتراقی مدل سرشت-منش کلونینجر با توجه به نقش واسطه ای طرحواره های ناسازگار اولیه، سبک دلبستگی و ادارک فرزندپروری در افراد مبتلا به اختلال های شخصیت و افراد بهنجار
مریم امامی
11
بررسی مقدماتی ویژگی های روان سنجی کوتاه پرسشنامه رفتار عمومیGBT در جمعیت ایرانی مبتلا به اختلال دو قطبی
سیده عاطفه محمدیان
12
بررسی نقش تشخیصی ویژگی های شخصیت طرحواره های ناسازگاری اولیه وسبک های دلبستگی درزنان مبتلا به اختلال وازینیسمو اولیه وثانویه وزنان سالم متاهل
یاسمن مرسی
13
بررسی نقش عوامل شخصیتی سرشت و منش در پیش بینی پیوند عاطفی و سبک ارتباطی زوجین با توجه به نقش میانجی گری ، تاب آوری و عدم تحمل بلاتکلیفی
حنانه کاظم نژاددیزجی
14
مقایسه رابطه ساختاری کارکردهای اجرایی گرم و سرد در پیش بینی اختلالات برون ریز و درون ریز کودکان مبتلا به فلج مغزی اسپاستیک و عادی با نقش میانجی گری ناگویی هیجانی و کفایت اجتماعی
فائزه نجف زاده قبادی
15
بررسی روابط ساختاری برای پیش بینی رفتارهای مشکل ساز درنوجوانان بزهکار براساس ویژگی های شخصیت و سبک فرزندپروری با توجه به نقش میانجیگری مسزان خشم و حمایت ادراک شده
مبیناسادات حسن نانگیر
16
انطباق سازی فرهنگی و بررسی ویژگیهای روان سنجی تست کیفیت زندگی پس ازاسیب مغزی تروماتیک درافراد آسیب دیده مغزی تروماتیک
آناهیتا ترکی
17
ارزیابی مشکلات رفتاری - شناختی کودکان دارای فلج مغزی اسپاستیک و طراحی و ساخت ابزاری به منظور بازتوانی شناختی برای کاهش مشکلات شناختی و رفتاری در آنها
سیده حنانه فتاحی
18
شناسایی و ارائه مدل یکپارچه مبتنی بر عوامی روانی - اجتماعی و فرهنگی برای بهزیستی روان شناختی زنان 25تا35 ساله
مستانه مرادحاصلی
19
مدل ساختاری رابطه بین انعطاف پذیری روانشناختی والدین و سلامت روان کودکان-وابسته به بیماری همه گیری کرونا-با توجه به نقش میانجی گری بهزیستی روان شناختی و سبک
نجمه غلامی میشوانی
20
مدل ساختاری رابطه بین انعطاف پذیری روانشناختی والدین و سلامت روان کودکان-وابسته به بیماری همه گیری کرونا-با توجه به نقش میانجی گری بهزیستی روان شناختی و سبک های مقابله ای والدین
نجمه غلامی میشوانی
21
بررسی رابطه ساختاری بین باورهای غلط جنسی با بهزیستی جنسی و رضایت زناشویی با توجه به نقش میانجیگری طرحواره های شناختی جنسی در زنان متاهل ایرانی
حسین رضائی ادریانی
22
بررسی تحلیل تشخیصی طرحواره شناختی جنسی،باور های جنسی و احساس گناه در زنان مبتلا به واژینیسموس اولیه و زنان متاهل سالم با توجه به کنترل نقش رضایت زناشویی
مرجان رفیعی
23
بررسی طرد و نادیده گرفته شدن بر تهدید نیازها، خلق‌ و پاسخ‌های مقابله‌ای در کاربران جوان استفاده‌کننده از شبکه‌های اجتماعی دارای رگه‌های اضطراب اجتماعی
سیده سارا محمدی
24
ارتباط مدل زیستی -روانی- اجتماعی کلونینجردرتبیین رفتار مبتنی بر خیانت با توجه به نقش تعدیل کنندگی-میانجی کیفیت روابط وسبک های دلبستگی
شهامت شاهین
25
بررسی رابطه ساختاری فشار همسالان و سبک فرزند پروری با توجه به نقش تعدیل گری باورهای مذهبی و میانجی گری ذهنی سازی بر کلیشه های جنسیتی نوجوانان
داود واخته
26
نقش خود درک شده و راهکارهای مقابله ای در پیش بینی استفاده مشکل ساز از رسانه های اجتماعی،با در نظر گرفتن نقش واسطه ای ترس از دست دادن و طرد اجتماعی
الهام ارجمند روش
27
تفاوت های فردی در اعتیاد به ژانر های متنوع بازی های کامپیوتری بر اساس تیپ های مختلف سرشت و منش شخصیت: تحلیل پروفایل
محمد خسروی
28
بررسی تأثیر سطوح مختلف سبک های دلبستگی با توجه به تجربه طرد و نادیده گرفته شدن و نقش تعدیل کنندگی ظرفیت ذهنی سازی در تجربه پرخاشگری و ابراز همدلی نوجوانان
محمد طلائی کهجوق
29
تفاوت های فردی اهداف تنظیم هیجان در تیپ های سرشتی-منشی شخصیت: بررسی ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی مقیاس اهداف تنظیم هیجان (ERGS) در جمعیت ایرانی و عدم تغییرناپذیری اندازه گیری مدل اهداف تنظیم هیجان در زنان و مردان
کامران سالم
30
بررسی رابطه ساختاری فشار همسالان و سبک فرزند پروری با توجه به نقش تعدیل گری یا میانجی گری باورهای مذهبی و ذهنی سازی بر کلیشه های جنسیتی نوجوانان
داود واخته
31
بررسی تاثیر القای خلق از نوع برانگیختگی عاطفی با توجه به اثر تعدیل کننده ی ذهنی سازی بر تصمیم گیری اخلاقی روزمره در جوانان
هدیه طالبی
32
تفاوت های فردی اهداف تنظیم هیجان در تیپ های سرشتی-منشی شخصیت: طراحی و بررسی ویژگی های روان سنجی نسخه فارسی مقیاس اهداف تنظیم هیجان تجدید نظر شده (ERGS - R) در جمعیت ایرانی و عدم تغییرناپذیری اندازه گیری مدل اهداف تنظیم هیجان در زنان و مردان
کامران سالم
33
تأثیر سطوح مختلف سبک های دلبستگی و تجربه طرد - پذیرش با توجه به نقش میانجی گری ظرفیت ذهنی سازی در تجربه پرخاشگری و ابراز همدلی نوجوانان و بزرگسالان جوان
محمد طلائی کهجوق
دروس ترم جاری
992 - روش های پژوهش در روانشناسی سلامت - روز: دوشنبه - از ساعت 09:00 تا 10:00
992 - روش های پژوهش در روانشناسی سلامت - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 09:00
992 - روش های پژوهش در روانشناسی سلامت - روز: دوشنبه - از ساعت 09:00 تا 10:00
992 - روش های پژوهش در روانشناسی سلامت - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 09:00
892 - آمار و روش تحقیق کیفی و کمی پیشرفته در روانشناسی بالینی - روز: دوشنبه - از ساعت 14:30 تا 15:30
892 - آمار و روش تحقیق کیفی و کمی پیشرفته در روانشناسی بالینی - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 14:30
892 - آمار و روش تحقیق کیفی و کمی پیشرفته در روانشناسی بالینی - روز: دوشنبه - از ساعت 14:30 تا 15:30
892 - آمار و روش تحقیق کیفی و کمی پیشرفته در روانشناسی بالینی - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 14:30
644 - سمینار در سنجش و اندازه گیری - روز: شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
795 - آمار و روش تحقیق کمی و کیفی پیشرفته - روز: شنبه - از ساعت 09:00 تا 10:00
795 - آمار و روش تحقیق کمی و کیفی پیشرفته - روز: شنبه - از ساعت 08:00 تا 09:00
795 - آمار و روش تحقیق کمی و کیفی پیشرفته - روز: شنبه - از ساعت 09:00 تا 10:00
795 - آمار و روش تحقیق کمی و کیفی پیشرفته - روز: شنبه - از ساعت 08:00 تا 09:00
017 - امارتوصیفی - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00